En härlig nyårskväll

8 vänner
GOD mat:
minirårakor m. laxröra och pepparrot
helstekt älgfile m. getostkräm, potatispure´ och ugnsgrillade grönsaker
choklad (nåt fint ord på franska som jag inte kommer ihåg - men GOTT var det!) m. hallon
en hel del vin
djupa diskussioner:)
utklassningsseger i "Så det kan låta"

= riktigt trevligt!!



Hann inte riktigt med att fota hela dukningen, grabbarna i köket (ja, vi tjejer behövde inte engagera oss ALLS i maten!!) var så ivriga att få lägga upp maten.  Syms inte så bra här, men på mitten av bordet ligger en Klässbols-löpare med ljusslinga, värmeljus samt kandelaber på. Varje servett har ett guldband knutet runt sig. Enkelt, men snyggt. Precis som jag gillar!:)

Och Maria, jag fick inte tillåtelse av min kära sambo att lägga upp fotona här. Så du får komma hem och kika;)

Kommentarer
Postat av: Christina

NÅGOT foto måste väl vara rumsren`t?! Vet att det finns ett av din svåger... från juldagen?

2009-01-02 @ 00:07:25
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag skulle också vilja se lite foton. Sambon kan väl inte vara med på alla kort?

2009-01-02 @ 01:04:12
URL: http://commandoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0