Bättre sent än aldrig - årets bästa

Satt ju och skrev en "årets-bästa-lista" häromdagen och insåg nu att jag inte lagt ut den.. Vet inte om den är så kul, men när den ändå finns.

Årets bästa 2008:

Händelse: Lilleman såklart!

"Come back": Jag har börjat scrappa igen. Efter nästan 3 års uppehåll. SÅ kul och nu har jag ju nåt att fota också.

Fest: M 30årsfest - jag var nykter och hade SÅÅ kul!

Bartenders: Jennie & Johan B på ovanstående fest. Ni som var med förstår varför!:)

TV-program: 9A och matakuten. Är man arbetsskadad så är man;)

Sms: Hmm.. kanske ett mms från M när jag hade börjat jobba. Stod bara "hulligan" och en bild på Lilleman när han röjde i skåpen;). Nyttigt för papsen att också vara hemma och se att det inte är så enkelt alla ggr!

Citat: "När han gör elefanten för mig. Eller... Flygplan?" Kan det vara helikoptern hon menade? Gissa vems citatet är;)

Har ju så dåligt minne... Har säkert glömt roliga citat, sms och mail mm...
Hjälp mig fylla på! Även andra kategorier: Årets film, årets bok, årets mail, årets fråga etc

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch då Malin, nu börjar du allt bli lite taskig:)

Angående drinkarna så tror jag inte att någon klagade (eller så struntade vi i det)

Såg en kommentar i ett tidigare inlägg, om ett visst foto på någon viss person på juldagen, skickade jag det till dig också? Jag tyckte jag var SÅ rolig på natten när jag skickade runt kortet på msn. En viss person tycke inte alls det va kul:)

2009-01-04 @ 22:55:23
Postat av: Christina

Till Jennie

Att han inte var glad hörde jag oxå... jag menade inte allvar med att se bilden. Retades lite bara...

Min J är inte alltid så glad han heller.

:D

2009-01-05 @ 00:37:32
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0