30 % REA!

Någon som är intresserade av att köpa mina visningsex av dessa med 30 % rabatt?!
De finns fortfarande att beställa, men jag får inte plats med allt i lådorna som jag släpar med mig till  varje visning;).
Så, först till kvarn får köpa dem!
(självklart är de fina i skicket och enbart använda på mina visningar!)
Bilderna googlade jag fram, så de är lånade från olika ställen på nätet. 
Trearmad ljusstake
Ordinarie pris: 279 kr
Nu: 195 kr
 
Träljusstakar (46+36 cm - passar både på golvet eller på ett bord!)
Ordinarie pris: 399 kr
Nu: 279 kr
 
Ljuslykta med läderhandtag (40 cm m handtag)
Ordinarie pris: 499 kr
NU: 349 kr
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, skulle absolut kunna vara intresserad av den trearmade ljusstaken, du har inte vägarna förbi Karlstad=P Mamma åker iof ner titt som tätt, men hon åker ju inte via Klarälvdalen tyvärr...

2012-10-20 @ 23:17:59
URL: http://madebypia.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej,
Vart har du köpt de trearmade ljusstakarna? Riktigt snygga?

MVH
Emelie

2015-01-15 @ 13:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0