REA - visningsex

På måndag (11/6) börjar Zelected bu Houze stora säsongsrea!
Jag har ännu inte fått information om vilka varor som kommer säljas ut eller till vilka priser.
Men eftersom jag har lite visningsex som jag tänkte göra mig av med så tjuvstartar jag rean.
Hör av er om ni undrar över nåt eller vill tinga nån av sakerna här nedanför (bilderna är lånade lite här och där på nätet).
Först till kvarn gäller! :)


REApris: 269 kr
(Ordinarie pris 449 kr)


REApris: 199 kr
(Ordinarie pris 299 kr)


REApris: 199 kr
(Ordinerie pris: 359 kr)


REApris: 119 kr
(ordinarie pris: 199 kr)


REApris: 269 kr
(ordinarie pris: 399 kr)





REApris: 49 kr
(Ordinarie pris: 79 kr)

REApris: 49 kr/st (Har EJ den i mitten)
(Ordinarie pris: 79 kr7st)
OBS! Den till vänster är slutsåld och finns ej att beställa längre, så passa på att köpa mitt visningsex om du vill ha en sån! ;)


REApris: 149 kr
(Ordinarie pris 199 kr)
OBS! Väggfästet ingår EJ.
Dessa är slutsålda och går ej att beställa längre!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

Hej

Är bekant med Elin, vill gärna ha duken som såg ut som ett brev o ljuslyktan med repet runt

Mvh camilla Andersson

2012-06-08 @ 08:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0