Nåt som var nytt 2011

Som sagt, mycket som var nytt under året som gick.
Ett liv som tvåbarsmamma var definitivt något nytt för mig.
Första tre månaderna var absolut en prövning.
Lillasyster var inte alls nöjd med livet (eller snarare sin mage).
Sambon jobbade dubbelt för att får vårt "nya" hus färdigt.
Till midsommar fick vi äntligen flytta HEM.
Frammåt hösten försvann magontet hos Lillasyster och nu mer NJUTER vi av livet tillsammans.
Jag skaffade mig även ett "extraknäck" som försäljare via hemförsäljning under året.
Jag inser att det inte är nåt som jag kommer bli rik på. Men det är kul och får mig att må bra! :)
Efter barnafödandet kom jag också igång med träningen igen, men... Vet egentligen inte varför jag fick en så lååång svacka. Men tack vare mitt nya Wii och Wii fit så hittade jag glädjen igen precis innan 2011 tog slut.
Jag hoppas att allt detta positiva håller i sig under 2012!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0