Ibland är det faktiskt nästan otäckt

Igår natt drömde jag om en lastbil som körde runt som en galning är i byn mitt i natten. Tokkörningen resulterade i att bilen välte. när den låg där upp och ner och jag skulle larma SOS så hamnade jag nån helt annan stans (kommer inte ihåg vart, men det var nåt riktigt tokigt). Prövade igen och blev placerad i KÖ(!).
Där nånstans vaknade jag och fick aldrig veta hur det gick...

När jag sen satt i bilen igår fm, så sa de på radion att SOSalarm hade haft problem med larmnumret under en timme under natten. Jag hajade till och det var så att det gick rysningar längst ryggraden när jag insåg vad de precis sagt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kanske ringde på riktigt- i sömnen! Kolla dina senaste samtal! ;)

2012-01-19 @ 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0