Ett starkt minne från 2011

Det hände så himla mycket positivt under 2011, men om jag måste välja ETT starkt minne... Så får det bli vårat bröllop. Allt var sådär avslappnat o "o-hysteriskt" som jag ville ha det, ungarna skötte sig PERFEKT, vi hade alla våra närmaste med oss och hade en så perfekt dag som det bara kunde bli!!!

Kan faktiskt bara komma på två "missar" hur mycket jag än tänker och tänker.
Den ena är en skitsak som bara vi själva märkte (säg inget till nån men maken hade fel byxor på sig;).
Men den andra är nåt som jag är lite ledsen för. Våra underbara vänner , som jag räknar som några av våra nrmaste även om vi inte ses så ofta, kunde inte komma. Jag hade t.o.m planerat datumet efter att deras bäbbe skulle hinna bli nästan 2 månader. Men... jag hade räknat på fel BF (beräknad förlossningsdag) och lilla Jesse var bara några dagar på bröllopsdagen. Vi har fortfarande inte träffat dem. Men på fredag så äntligen! <3


Kommentarer
Postat av: Daniella

Vinnaren av Dagens blogg är utsedd nu. Kika in och kolla om du vann, om inte - tack för att du var med iallafall.



http://daniellaevelina.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-dagens-blogg.html#comment

2012-01-02 @ 21:42:56
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Anne

Nu blev jag nyfiken. Fel byxor? Hur gick det till? :D

2012-01-02 @ 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0