Träning

Hoppas, hoppas att jag får fortsätta ha samma inspiration som jag har just nu är det gäller träningen.
Förra veckan tog jag fyra riktigt snabba vändor med barnvagnen uppför bergen, mot toppen.
30 minuter uppför backen, med båda barnen på vagnen (TUNGT vill jag lova!) en av vändorna. Och så 30 minuter ner sen. Bästa alternativet till löpningen, som jag hellre skulle vilja, som inte funkar när jag inte kan lämna bort de små.
Ett löppass hann jag också med. Så totalt 5 pass, det är BRA för att vara mig.
Och jag VILL träna, det är så skönt att inte bara känna att jag BORDE.
Har hittat ett träningsprogram som utlovar "en mil på en timme" om 16 veckor.
Om jag bara kunde få till tre löppass i veckan...
Kanske skulle pröva.
Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0