Mitt hem

...är viktigt för mig!
Men inte så viktigt att jag skulle dra på mig så stora lån att jag inte har råd att LEVA.
Säger jag just nu, efter ett beslut att INTE bygga ut utan "bara" bygga om o göra det bästa av de få kvadrat vi har. Det blev så bra och jag hoppas att jag fortfarande kommer vara lika nöjd om några år när barnen är lite större...
Jag älskar att småpyssla här hemma. Jag blir gladare och lugnare om jag är omgiven av vackra saker som jag tycker om (eller fula saker som man tycker om också för den delen!).
Det finns alltid projekt som jag skulle vilja genomföra. Men det går inte alltid så fort.
O som jag sagt tidigare, jag tycker att själva funderandet och ide´skapandet som är en del av det kreativa.
Ibland stannar processen vid idéer och det gör inte så mycket :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0