En riktigt bra lördag! <3

8 grader ute imorse när jag gick upp. Ja, hösten är här. Men det är ju bara att gilla läget... Perfekt temperatur för en löprunda, så det blev broarna runt (drygt 6 km) i precis det tempo jag tänkt.

Lite impulsivt lovade jag mamma igår kväll att följa med "en liten stund" på auktion idag. Det blev visst nästan 6 timmar (!). ;) Ungarna uppförde sig och tack vare support från bästa mamsen så kunde jag vänta ut sakerna som jag ville ha (och som såklart såldes i princip sist av ALLT). Köpte 2 brödskrin (plus ett som jag fick på köpet och gav bort) o 5 stooora fina skolplanscher för under 200 kr totalt. Jag älskar att fynda! ;)

Att sen avsluta dagen med lite fika, lek o bus med de bästa gjorde att jag helt struntar i att INGET blev gjort här hemma. Jag fick den perfekta lördagen istället! <3

Kommentarer
Postat av: Christina

Köpte du det 3-vånings röda? För kakor. Fyrkantigt.
Det skulle jag kunna tänkt mej :)

2012-08-29 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0