Lycklig i kubik

Om nån händelsevis har missat det så är jag numera FRU! (hur skumt känns inte det!? ;)

Är så glad o lycklig att vi fick en helt perfekt dag o kväll tillsammans med nära och kära!
Är så glad att Storebror skötte sig exemplariskt (!) i kyrkan.
Är så lycklig att vi fick så många underbara tal på festen, trots att vi inte gett folket chans att förbereda sig innan;).
Är så otroligt glad o lycklig att syster o Pierre finns för oss. Förutom allt de hjälpt till med före, under o efter den stora dagen så tog de bortemot 1500 foton. Så ja, jag lovar att ni kommer få se nåt framöver:).
Är så glad att jag har världens bästa familj och vänner.
Är så lycklig att jag har världens bästa MAN.
<3

Kommentarer
Postat av: Maria J

Det var så otroligt fint!!! Ni var så vackra och vi hade så roligt! Grattis än en gång! Njut o förbi lycklig! Kram

2011-10-25 @ 13:15:46
Postat av: Maria L

Och jag är så glad att jag har dig! <3

2011-10-25 @ 15:07:02
Postat av: Petra

kan tro att ni va helt underbart fina! Blev helt tårögd när en liten liten fågel viskade i mitt öra, när jag sen såg det fina kortet på Er på FB så grät ja... å det gör jag nu oxå, när jag läser detta :) Som Maria J skriver, njut å förbli lycklig!

2011-10-25 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0