Snickarnas jobb

Idag har snickarna avslutat sitt jobb hos oss. I alla fall i stora drag. Putsning av muren, klinker i hallen o ev. lite listning mm återstår. Innan har det varit sambon som varit tidsoptimist o trott att "nu kommer det gå fort tills det är klart". Jag har inte riktigt vågat tro på hans tidsram. För att slippa bli besviken har jag förökt tänka att "Det krånglar alltid med nåt, så att det drar ut på tiden".
Nu är det ombytta roller. Nu börjar det ju verkligen SYNAS hur det kommer att bli o jag är eld och lågor för att det "snart" är klart. Sambon däremot kom hem i eftermiddag o sa "Det är allt mycket jobb kvar".
Gissar att han börjar bli trött på spacklande också...

Köket kommer i alla fall att bli kanon! Längtar efter att luckorna kommer på plats till veckan så att man kan se hur det blir "på riktigt".




När spegeldörrarna kom på, på garderoben i hallen, känns hallen plötsligt lite större också!
Kommer nog synas mer när byggmaterialet är borta o möblerna på plats.
Ska bara försöka få min vilja igenom o byta ytterdörren nu;).
O hyllan på baksidan/i räcket blev så bra.
Mera målning till sambon:).
 

Och så en riktigt kass bild. Men för er som kommer ihåg våra gamla, fula, bruna dörrar:
visst blev det lite skillnad?!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men oj va fort det har gått! Såå kul =)

2011-05-27 @ 21:54:06
Postat av: Elin

Men WOW syster! W.O.W.

2011-05-27 @ 23:14:07
URL: http://www.branhammar.se
Postat av: Linnéa

Jättesnyggt! Och himla smart med den där hyllan! Liksom de inbyggda garderoberna i sovrummet som jag såg på en annan bild. Så skulle jag vilja ha det med!!!

2011-05-28 @ 15:25:22
URL: http://www.linneabrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0