Nu så!


Nu funkar det igen.
Här är bilden jag skulle lagt upp i förrgår kväll:



O här är det som fanns inuti:


Vår alldeles underbar lilla dotter!
Helt perfekt såklart:)
52 cm lång & 3680 g tung (ja, kan ni fatta att hon fått plats där inne?!)

Just det, det var en TJEJ. Lite förvånade blev vi, det ju många med oss som varit så inställda på att det nog var en kille som bott där inne i magen. Så hon har inte fått nåt namn än. Vi har ju knappt diskuterat tjejnamn alls... Får väl göra en lista o se om vi kan komma överens om nåt :)

För alla som undrar så är allt bra med oss. Förlossningen gick också bra. Trots att lilla fröken bestämt sig för att vara uppnosig redan från start. Hon kom ut med näsan i vädret o pannan först. Vilket var liite mer obekvämt både för henne och mig.

Vi tar det lugnt o vilar på patienthotellet. Men nu längtar jag hem till Storebror. Han kommer inte vara Lilleman mer, fr.o.m nu är han stolt storebror. Fast.. Ikväll var han nog inte så noga med det här att vara storebror. Han tyckte jag skulle komma hem för han ville faktiskt vara med mig. Pappa kunde ju stana kvar o följa med lillasyster till doktorn imorgon... ;)
Älskade ungar!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)När jag fick Alva känndes det jätteskumt! Jag såg henne som kille jättelänge... var inställd på att det var en och så hade ja en innan. Blev lite ufokänsla... men såklart var jag överlycklig över henne! (det är man över ALLA barn givetvis)

2011-05-10 @ 20:30:44
Postat av: Maria J

vilket underverk!Så söt!!! Precis som mamma o pappa;)

Grattis än en gång o njut av nykläckt bebis. Tiden kommer ej tillbaka. KRAM

2011-05-10 @ 20:31:38
Postat av: Fia

Vilken sötnos!!!



Stort Grattis till er ALLA!!



Kramiz

2011-05-10 @ 21:42:19
URL: http://emmyoemil.blogg .se
Postat av: Elin Branhammar

Han kommer att vara mosters lilleman ändå :)

Saknar er alla... redan..

2011-05-10 @ 21:45:02
URL: http://www.branhammar.se
Postat av: Hanna P även däruppe:)

Glömde skriva att hon var oroligt fin! Grattis än en gång:)

2011-05-10 @ 21:45:15
Postat av: Linda

Vilken prinsessa!

Än en gång, massa GRATTIS!

2011-05-10 @ 23:46:28
Postat av: Tesa

Grattis till den lilla! :)

2011-05-10 @ 23:53:47
URL: http://www.westinhouse.net
Postat av: Maria

Klart hon är underbar - hon har ju underbara föräldrar! Stor kram! <3

2011-05-11 @ 10:05:16
Postat av: Petra

Åh så underbart söt! Detta har ni gjort bra :) Njut nu av tiden som kommer, för med barn nr 2 går det i ett rasande tempo... Kramar å grattis än en gång!

2011-05-11 @ 10:31:49
Postat av: helena

Åhh så mysigt och ett STORT grattis! Och va skönt att allt gick bra med förlossningen=)



ps: tack för hjälpen med överklagan av grav.penningen. Har skickat in och min chef skickade med ett brev oxå så nu håller jag tummarna att det går vägen=)

2011-05-11 @ 19:20:56
URL: http://helenawiklund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0