Jeans

Har väl aldrig brytt mig så där jättemycket om mode om jag ska vara ärlig. Gör väl egentligen inte det nu heller, men av nån anledning känner jag mig mer sugen på att shoppa kläder än på länge. O jag kan inte låta bli att kolla in andras kläder/klädstil. Beror kanske på allt vårigt o fint som finns att köpa nu. O att jag VET att det inte är nån ide´ att shoppa ett enda klädesplagg just nu. Utom möjligtvis en amningsBH eller ett amningslinne vilket inte känns alls lika inspirerande.

O nu har jag inte några jeans som jag kan ha längre - jag får dem på mig, men det är inte direkt bekvämt sen...
Antagligen är det därför jag verkligen längtar efter att kunna ha ett par riktigt snygga jeans. 


Nåja. Första steget får väl bli mina baggyjeans, som jag också längtar efter att kunna ha...


(just dessa sitter visserligen på en barnrumpa - haha - men de var himla snygga!)
Bilden lånad från http://sjobarn.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0