Helgens husligheter

Igår lyckades sambon, jag o Lillasyster få upp väv i barnens rum. Nåja, Lillasyster sov i selen på min mage i tre timmar. Och i ärlighetens namn så gjorde inte jag heller så mycket mer än att skära väven i lagom långa våder. Men jag var i alla fall där o gav sambon lite morliskt stöd ;). Naturligtvis fattades det två våder i slutändan. O det fanns inget mer att få tag på här uppe i skogen såklart. Tur att vi har snälla grannar. Som dessutom råkade vara i stan o kunde ta med lite väv åt oss!

I dag har sambon o svågern varit i huset hela dagen. Jag har inte inspekterat, men enligt egen utsago så har de "spacklat lite, slipat lite, målat lite och satt upp lite lister". Så de jobbar på bra! :)

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0