Amning

Det räcker nu.
Jag vet att jag önskade mig större bröst, för att få känna mig kvinnlig.
Men nu vill jag inte ha mer.
Det gör ont!

Är i behov av nya amnings-BHar eftersom de jag hade förra gången är för små...
När man bor i skogen som vi gör är det inte bara att sticka ut på stan en snabbis heller.
Har surfat runt på nätet, men det är ju hur svårt som helst när man inte kn prova, känna och klämma.
Nån som har tips på/erfarenhet av bra modeller? Nån bra sida på nätet där man kan beställa?

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag köpte en amningsBh på Barnens Hus när William ammades å den va superskön, men kostade lite! Har även haft billiga H&M varianter, men de kan inte jämföras! Torsby - underklädersaffären, kan de tänkas ha? Visserligen en bit att åka! Men jag ska dit den 25:e ifall jag ska köpa med en åt dig!

Inte kul när det gör ont i pôppan, men som tur är går det över :)

Ha det bra!

2011-05-15 @ 15:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0