Luktsinne XL

Har i princip inga grabiditetsbesvär alls.
Om man inte räknar trötthet o ryggont (som orsakas av en stor barngrupp och många lyft under en arbetsdag på förskolan) förståss. Men det känns ju som ganska normalt trots allt.
Kramp i vaderna lite då och då på nätterna kan jag faktiskt leva med.
Och så alla dessa dofter... Jag har ett "superluktsinne" i vanliga fall. Känner lukter som ingen annan gör och mest är det otäcka dofter såklart. Under graviditeten har det dessutom varit typ 10 ggr värre i perioder:
Alla dessa oliver som ungarna äter på jobbet, svett, rök, matos, mögel, bajs, spyor etc etc... BLÄ o URK!!
TUR att jag inte har lätt för att kräkas själv säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0