Utflyktsunge

Jag verkar ha fått en till unge som gillar att vara ute bland folk.
Storebror är aldrig så gla och nöjd som när han är på utflykt och det händer saker runtomkring honom hela tiden. Lillasyster verkar bli likadan.
I söndags hjälpte hon och jag till att steka våfflor på hembygdsgården. Hon sov alla fem timmarna, med avbrott för lite mat. Svalt och skönt o nån som pratade runtomkring henne hela tiden, det var tydligen perfekt.
Igår var vi "på löpen" hela dagen. Först på utflykt med förskolan på fm o sen personalavslutning på kvällen. Hon skötte sig exemplariskt och var även SUPERnöjd när vi kom hem.
Kan det sitta i generna att man vill ha full rulle tro? ;)
Men jag har lugnat mig ganska mycket faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kanske ja.. Men mormor då? ;)

2011-06-17 @ 18:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0