Sjukhuskakel? :)

Igår beställde jag kakel till köket.
Efter lite velande blev det till slut vitt, men lite "vågigt" för att få lite liv i det. O plattorna är 20 ggr 40 cm.Ev med en mörk fog. Jag tror det blir bra.
Men sambon har utsett vårt hus till "byns sjukhus" Bara för att jag lyckats övertala honom att få välja så myket vitt. Men han verkar ändå lite på mitt omdöme att det ska blir bra till slut ;).

O jag ska ju blanda upp med FÄRG på mattor, kuddar, tavlor o annat. Ska se om jag kan visa lite bilder senare, på hur jag har tänkt.
Lääängtar!! (förlåt om jag blir tjatig men jag längtar verkligen! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är ju bra att kunna ändra färgsättningen genom att byta ut tyger och prylar! Och det blir enkelt om bakgrunden är vit! :-)

2011-06-05 @ 19:31:21
URL: http://www.linneabrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0