TV-lös

Nu har vi bott här hemma sen midsommar o vi har ännu inte fått hem TVn tillbaks. Ganska skönt faktiskt... På sommaren finns det ändå inget att se. O framför allt så tycker jag att TV är FULT. Om det inte vore för att jag vet att jag kommer sakna slötittandet till hösten när alla serier drar igång igen, så skulle jag nog allvarligt överväga att vara utan TV. Eller åtminstone bara ha TV i gillestugan i källaren....

Har länge funderat på att fixa till en snygg ram till TVn för att få den att se ut lite som en tavla. Men så hittade jag denna bilden (någonstans på nätet, kommer tyvärr inte ihåg var). Kanske kunde vara nåt att satsa på till hösten när jag antar att TVn får flytta hem igen...
Dölja tv

Kommentarer
Postat av: Anne

Ja, visst är det konstigt.. Nu på sommaren kan man lika gärna vara utan TV. Tittar aldrig (ev nån film ibland, men inte på TV). Men på höst och vår kollar jag typ varje dag och skulle inte kunna vara utan. Alla dessa dåliga program som man fastnar vid! Tänk om de inte sände sånt, vad skönt det skulle vara..

2011-07-11 @ 09:24:33
Postat av: Carina

Riktigt fin inramning av tv:n

2011-07-15 @ 18:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0