Trasmatta

Om nån kommer ihåg så funderade jag på en sån här plastmatta till nya köket:
pappelina plastmatta molly multi

Men min ekonomiska sida sa att över 1000 kr för en matta var för mycket..
Så hittade jag en trasmatta på Tradera i liknande, men inte lika skarpa, färger.
Jag la ett maxbud på 250 kr (tror jag att det var) o auktionen skulle gå ut 8 maj.
Mamma var här och talade om för mig att "om du får den så är väldigt billigt!".
Jag tänkte höja mitt maxbud och var t.o.m in och kollade under dagen.
Så drog värkarna igång och ja... jag glömde bort budgivningen såklart.
Auktionen gick ut under tiden vi satt i bilen på väg ner till BB.
Gissa om jag blev glad när jag gick in nästa dag o fick se att jag faktiskt vunnit auktionen!
Tror jag betalade ca 290 kr för mattan, med frakt.
Helt klart ett fynd!
Nu pryder den vårt nya kök o har fått styra färgerna på övriga småprylar (plus att jag lagt till gult :))
Det känns lite extra roligt eftersom jag budade hem den under tiden som Lillasyster föddes.
Tycker förresten alltid att det är lite kul när det finns en historia bakom saker :).


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker trasmattan var ett mycket bättre val!!! :)

2011-07-12 @ 20:26:30
Postat av: Linnéa

Jättefin trasmatta!!

2011-07-12 @ 21:38:07
URL: http://www.linneabrun.se
Postat av: Anne

Jättefina mattor båda två! Jag var i Karlstad idag och köpte lite grejer till Miras rum. Bl.a. en matta på Lagerhaus som är vääldigt lik den övre här! Fast inte i plast då.. Jag får ta kort i morgon och visa :) Björn sa i alla fall när han kom hem att den var väldigt "Anne". :)

2011-07-12 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0