De kunde väl förvarna lite i alla fall...

Har haft besök av granntanten o tanten som vi köpte huset av.
De lyckas alltid komma när det är som rörigast.
Jag hade precis lyckats röja av diskbänken i alla fall, men det var också allt.
Tvätt i halva köket, sängarna obäddade, X antal lådor och en massa leksaker utspridda och det enda jag kunde bjuda på var lite Ballerinakex.
Inte dåligt att jag fick ihop en kopp kaffe var åt dem, kaffet var nästan slut.
Såg nästan hur de tänkte "dagens ungdom"...

Men Lillasyster visade upp sig från sin bästa sida.
Först somnade hon i knät på N. O sen vaknade hon och skrattade åt tanterna innan de gick.
Så jag hoppas o tror att de var nöjda med besöket, trots allt:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0