Gravidträning

Dunderförkylning innebär vila, vila, vila.
Inte ens promenader de senaste två dagarna då kylan varit en bra ursäkt att inte gå ut...
Så nu sitter jag här o är riktigt sugen på att bli frisk så jag får röra på mig igen.

I alla föräldra/gravidtidningar etc tipsas det om div. olika träningsformer för oss som är gravida: gravidyoga, vattengympa för gravida, gravidzumba.. osv osv...
Men hallå, vi som bor i skogen då?! Vi som inte ens har ett enda gympapass för ickegravida människor närmare än 7 mil bort.

Vi har ju faktiskt ett badhus, men i övrigt så är det väl promenader som gäller om man vill röra på sig själv o magen. Jag har ju haft fördelen att vara pigg och fri från några allvarliga "gravidbesvär". O fram till nu faktiskt orkat springa/jogga 1-2 ggr/vecka. Men visst vore det kul att gå på nåt roligt gravidpass. Men nu bor jag inte i stan utan i skogen...

Kommentarer
Postat av: Elin Branhammar

Du får hälsa på syster och ta ett pass här! :)

2011-01-29 @ 11:20:01
URL: http://www.branhammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0