Vad är det med söndagar!?

Jag har aldrig riktigt tyckt om söndagar. Kanske hänger det ihop med att på söndagar känns det som att helgen snart är slut (trots att det är en hel dag kvar!). När vi gick på gymnasiet gick man hela dagen o väntade på att man skulle iväg med bussen o fick inget gjort... O av nån anledning ligger detta kvar hos mig. Ibland är jag på dåligt humör när jag vaknar på söndagar, utan att ens veta varför. Tyvärr verkar Lilleman ha samma symtom, men istället för humöret verkar söndagarna sätta sig på koncentrationen hos honom.

De senaste veckorna har vi haft lugna, roliga, positiva lördagar. Vi har umgåtts och gjort roliga saker utan större konflikter. Men...
På söndagsmorna är lilleman utbytt till en Duracellkanin ifrån första sekund han vaknar.
Funderar på om JAG o mitt söndagshumör kan påverka honom så. Men oftast är han ju vaken före mig o är redan rejält speedad innan jag ens slagit upp ögonen. Börjar starkt misstänka att det är allt lördagsgodis som påverkar hans koncentration.
Fattar inte varför samma dag varje vecka ska va så lika annars. O så olik dagen innan!
Vår Duracellunge testar kan verkligen testa sin mammas tålamod, vill jag lova...
Idag vaknade jag av en hård smäll på kinden och blev arg det allra första som hände under dagen.
Men idag får jag verkligen försöka bita ihop. Det är ju faktiskt hans födelsedag o vi ska ha trevligt!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ett stort Grattis till dill Lilleman från oss alla <3

Hoppas ni alla har de bra!!

Kramar...



ps.((kanske dags att ändra din design för han blir inte ett igen väl?? ;) ))

2011-02-27 @ 21:37:03
URL: http://helenaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0