Jag fick ett mail...

... som nästan gav mig lite rysningar.
Som en del av er vet så samlade jag på ALLT när jag var yngre.
Även tepåsar.
Har genom åren då och då hittat påsen med den lilla samlingen i gömmorna här hemma. Har fleraggr tänkt kasta den, men har inte riktigt lyckats övertyga samlaren i mig ("NÅN" annan kanske samlar o skulle bli överlycklig över den"). Så samlingen har överlevt ett par flyttar o renovering med tillhörande ner/uppackningar i div. lådor.
I förrgår hade jag återigen påsen i min hand o tänkte att "NU är det nog dags att kasta dessa". Detta efter att inte ha sett den på säkert ett år.
I går fick jag ett mail från en tjej som undrade om jag hade dem kvar (TUR att jag inte var så snabb o kastade dem!). Det visade sig att hon haft fram sin samling som hon brukar göra ca en gång i halvåret, googlat o hittat ett inlägg som jag skrev i ett forum för tre år sen (!) där jag undrade om det fanns nån som är lika galen som jag o samlar på tepåsar. Sen hade hon gått med i forumet bara för att kunna svara på mitt mail.
HUR stor är sannorlikheten för att både hon o jag skulle ta fram samlingarna samma dag o sen dessutom få kontakt via ett tre år gammalt inlägg på internet?!
Ibland är det nästan lite otäckt med sammanträffanden...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis Malin! Du har vunnit utlottningen av örhängena på "Min mörka sida". Maila adress dit du vill ha dem skickade så fixar jag det till veckan :) Cecilia ([email protected])

2011-08-21 @ 01:36:35
URL: http://minmorkasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0