Huvudgavlar

Vårt sovrum är rätt kalt, trots att jag nu köpt o lagt på överkastet.
Pratade idag om att ta in mina gamla dörrar igen o använda dem som huvudgavel. Tyvärr är de lite för smala, men ska nog testa ändå o se hur det blir.
Lagom passande fick jag idag ett mail från "Better homes and gardens" med temat huvudgavlar.
Gud, så mycket fint det fanns! O en hel del nya ideer fick jag ;).

Bokstäver:
Letter Perfect

En gammal list (vår från apoteksdiken kanske kan funka!):
white bedroom with blue bedding

Gamla fönster med tapetbitar i:
blue and brown bedroom with windowpane headboard

Ramar med tyg/tapet i:
Picture frame headboard

En snygg vikvägg:
Headboard from fireplace screen

Dörrar (!):
Painted blue doors for headboards


En gardinstång med ett snyggt tyg på:
Curtain panel with words

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0