USA-lyx

Satt igår och raderade lite foton från minneskortet. För att vara säker på att få plats med bäbbekorten när det blir dags såklart. Har inte vågat röra USA-fotona innan (ja, vi har ett STORT minneskort o jag har inte gjort nån total överladdning till datorn sen vi kom hem däärifrån förra juni!). Men nu fick jag övertyga mig själv att "de finns ju på minst tre ställen till" och börja radera. Vi tog ju trots allt MÅÅÅNGA foton, som tog rätt stor plats i kameran. Så nu har vi plats till bäbisfoton o jag återupplevde delar av vår fantastiska, helt osannolika USA-resa. Tänk att det snart är ett år sen vi åkte! O tänk att ett av resultaten av resan blev en liten bäbis (inte vår om ni räknar efter ;)!

I alla fall hittade jag ett par foton från hotellet i Las Vegas som jag inte tror att jag visat. Från deras "gästtoa" och på kristallkronan från entren. Visar väl liite hur galet o ibland ofattbart det var med alla intryck och upplevelser over there!



Kommentarer
Postat av: Elin Branhammar

Varför inte föra över fotona till datorn så kan du radera alla korten?

2011-04-28 @ 12:30:27
URL: http://www.branhammar.se
Postat av: Elin Branhammar

Ahh.. såg att det var gjort ;)

2011-04-28 @ 12:31:45
URL: http://www.branhammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0