Julpaket

Jag vet att det kan kännas avlägset, men nu har informationen kommit ut på Hoppets stjärnas hemsida:
http://www.hoppetsstjarna.se/stoed-oss/ge-en-gava/julpaket/packa-ett-julpaket.html

Jag kommer rensa ut käder (både barn och vuxen) och leksaker mm, ska DU?!

Som vanligt kommer jag att packa så många paket som jag får ihop saker till. Så vill du inte packa ett helt paket själv så tar jag emot följande (info från hemsidan, även annat som kan va användbart för en familj/barn tas såklart tacksamt emot):

Mat Hygienartiklar
matris tandkräm, tandborstar
havregryn tvål
mannagryn schampo
 pasta Julpynt
vetemjöl ljus
kaffe (kok, brygg, pulver) julservetter
te, kakao juldekorationer
kex, pepparkakor Skolmaterial
flingor, t ex Cornflakes pennor, tuschpennor, kritor
russin skriv- och målarböcker
konserverad frukt suddgummin, penn- vässare
fisk- eller köttkonserv Leksaker/sportartiklar
socker Tåliga, gärna brädspel och pussel
godis (ej lakrits)  
choklad  
Du får mer än gärna bifoga en personlig hälsning i paketet, tänk på att skriva på engelska.
Om du får plats över i ditt paket – lägg gärna i mer mat.
Även varma kläder behövs, se till att de är hela och rena, ser bra ut och inte känns omoderna.
OBS! Maten måste ha giltigt bäst före datum.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0