Böcker bortskänkes!

Rensar.. igen. Fattar inte hur ham kan samla på sig så otroligt mycket SKRÄP!! Men så har sambon och jag inte riktigt samma syn på vad som är värt att spara heller :/.

Har i alla fall rensat ut en kasse med div. böcker om nån är intresserad:

Skönlitteratur:
Inbundna
Zoya - Danielle Steel
Skilda Världar - Leona Blair
Den vidunderliga kärlekens historia - Carl-Johan Vallgren
Hundra och en dag - Åse seierstad
Mozart och Valen - Jerry & Mary Newport

Pocket
Det käraste i livet - (fyra böcker i ett) Mirana Lee, Kim Lawrence, Elizabeth Oldfield, Emma Darcy

Inredning etc:
Gör om hemma med färg - Reva Hallbäck
Dekorativ interiörmålning - Annett Sturk
Fynda & förnya - Anna Örnberg

Pyssel etc:
Boken om stämplar - Annika Larsson
Placeringskort - Eva Dohn


Hund:
Hunduppfostran - Erik Wilsson & Johan B Steen
Våra valpar - Ulla Barvefjord

Övrigt:
Annas pajer - Anna Bergenström
Sportfiskaren 2004 - Janne Olsson
Barnens bibel - Anna de Vries
Hälge, bättre hornlös än rådlös - Lars Mortimers 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Malin vet du att du är en ängel för oss fattiga mammor eller? Ja iallafall för mig!

Jag e intresserad av några böcker där (även om jag inte har tid att läsa annat än kursböcker):

Hunduppfostran och fynda o förnya...

Du får gäääärna ta med dem till jobbe nön dag o lägga dem i Villes fack, men om du glömmer så ska jag komma ihåg! ;)

Du e värd en riktig god kladdkaka bara jag hinner! :)

2010-09-18 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0