Vackra hem

För bra länge sen skrev jag om att jag varit i ett sånt där hem som man bara tror finns i inredningstidningarna (jag vet att det bor människor i de hemmen också, men ibland är det svårt att tro det i alla fall...).
STORT, gammaldags, nyrenoverat, FINT, underbara badrum (ja, just det TVÅ stycken), inga onödiga prylar NÅGONSTANS (nä, det är sant. Inte ens i barnens rum var det stökigt!).

Idag har jag varit i ett hem som INTE såg ut som i inredningstidningarna. Men ändå var det som att komma "hem" när jag steg över tröskeln. Mysigt, färgglatt, ombonat, personligt, orginella lösningar och planlösning. Minst lika inspirarande som "tidningshusen" där det mesta är NYTT och de flesta hemmen faktiskt är ganska lika varandra...


Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Vad roligt att du kollade in min blogg och att du tycker den är fin. Delta gärna i mina tävlingar eller prenumera på min blogg om du vill fortsätta läsa den.



BTW, jag fick din mailadress ifrån företag som skickat ut nyhetsbrev till mig.

2010-05-12 @ 00:00:56
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0