Gott o blandat i helgen

Lilleman tyckte slalom var kul! Solen sken och vi satt i lä och fikade. <3

Vi kunde äntligen gå över bron!!

Jag träffade ett ex som jag inte sett på... säkert 6-7 år i alla fall. Han var fortfarande snygg ;).

Lilleman röjde rejält till schlagern igår.

Liiite extra energi imorse resulterade i att jag i alla fall började röja i ett förråd. Och gjorde rent under diskbänken och i bestickslådorna;).

Vi tänker och mäter. Drömmer och funderar. Tänk om vi ändå kunde ta ett beslut!..

Det blev ingen VM-medalj i tresteg:(.

Undrar hur mycket snor man egentligen kan ha?!

"Du har ingen humor älskling". Nej eller i alla fall inte samma humor som min käre sambo...

Lugn och ro. Riktigt mycket lördagsgodis och mys. Ingen stress. Sol. En ganska skön kombination!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Å, tack :) Då e jag kanske inte så utländsk som jag tror hahaha.



Har ni beslutsångest du o sambon? ;)

2010-03-16 @ 06:38:14
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0