Packföljetongen

Om en vecka sitter vi på planet!!
Dags att börja packa på allvar...
Var på Apoteket idag.
Har insett att jag faktiskt behöver en rad olika saker.
Av den enkla anledningen att jag är superkänslig för parfymer och annat "konstigt".
Så det blir SMÅflaskor av div saker som jag vet att jag tål.
Plus lite annat som skavsårsplåster och huvudvärkstabletter som garanterat kommer behövas.
Vi har ju ganska tight tidsschema vissa dagar och då är det inte läge att lägga ett par timmar (?) på att leta efter ett apotek.
Kläder är ju en annan historia. Har varken tid eller lust att leta kläder att köpa, eftersom jag måste ha sånt som jag verkligen trivs i. Så det får bli så lite kläder som möjligt i ryggsäcken, men tvättmedel åker också med!

Ser ni, jag håller på att argumentera för mig själv att jag ska få pacckaa med mig "allt"... ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jamen det är väl bra att packa med sig det man behöver! Som sagt, inte vill ni leta apotek istället för att göra något roligare. Rulla i hop kläderna så tar de väldigt lite plats. Trevlig resa!!

2010-06-09 @ 11:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0