Sommarblommor

Blommor är dyrt. Men att bo som vi gör är perfekt. Det går ju att göra så fina buketter av blommor som man kan plocka alldeles gratis! Varje år säger jag att jag ska plocka in mer blommor. Så, helt plötsligt, är sommaren slut och vi har inte haft alls lika mycket blommor inne som jag skulle vilja...

Tack vare inspiration från bl.a. Annes brudbukett, plockade jag med mig lite blommor in när lilleman och jag var ute och gick idag:



Ganska fint, om man nu får säga det om nåt man själv gjort, här i jantelagens land?! ;)


Kommentarer
Postat av: Christina

Fint!

Å du FÅR säga det!

:)

2010-07-16 @ 19:36:47
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Joppe

Klart du får! Jantelagen suger. Och så var det riktigt riktigt fint! ;)

2010-07-21 @ 00:42:51
Postat av: Linnéa

Vilken fin bukett! Den hade varit fin som brudbukett! :-)

2010-08-17 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0