Ovanligt, för att vara jag...

Satt och surfade runt på tradera imorse vid halv sex, när jag inte kunde sova för hostan.
Hittade en massa fina klänningar! Bla i "rockabilly-stil".
Idag har jag faktiskt haft klänning! Eller nåt åt det hållet i alla fall, dagen till ära.
Alltid en början, jag skulle verkligen vilja känna mig bekväm i klänning!
Gör tyvärr inte det ALLS, men jag får väl försöka hitta fler tillfällen där det åtminstone känns ok att sätta på sig en klänning.
Kanske, kanske kan jag vänja mig... :)


(5-dollars"klänning" från USA:)




Kommentarer
Postat av: Petra

Superfin klänning!!

2010-07-08 @ 22:24:25
Postat av: Anne

Jättefint! Du skulle passa i klänning så otroligt bra! Din kropp är ju som gjord för det. :) Jag hade inte mycket klänning innan, men gillar det mer och mer. Har det inte ofta, men det händer. Du kan verkligen vänja dig! Lycka till. :)

2010-07-08 @ 22:31:47
URL: http://annesyr.blogspot.com
Postat av: Linda B

Jättefin Malin!



Är själv ingen klänningmänniska, så ja vet hur svårt det kan kännas :) Var dock och köpte mig en klänning själv idag. En sådan där fin, lite mer pimpinett klänning. Ska ju på bröllop och street-stilen kanske inte direkt lämpar sig, även om koden löd valfri klädsel ;) Får väl se om jag överlever dagen/kvällen i min nya stass!

2010-07-09 @ 00:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0