Underbar present!

Hela vägen från Pajala kom denna underbara present till lilleman idag!

Inte så pluttignuttig (som inte alls är "jag") utan alldelest lagom.
Några dagar sent, men ändå perfekt eftersom han inte har någon sån här sen förut. Paketen har hittills lagts i strumpan. Men det är ju lite vitsen med kalendern att man ska se hur många paket/dagar som är kvar till julafton. Så, som sagt, det var en helt perfekt present!!
Från en vän som jag skrivit hundratals brev till, som i perioder vetat allt om mig och mitt liv.
En vän som jag i perioder vetat allt om.
En vän som jag träffat en enda gång och som jag inte hört av på länge.
En vän som överraskade mig igår med ett mycket oväntat telefonsamtal (undrar hur många år sen det var jag hörde hennes röst!?).
En vän som idag fick mig att fälla tårar över att hon tänkt på vår lilleman o träffat så perfekt rätt!
En del människor kan verkligen värma ens hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhhhhhhh vad mysigt! <3

2010-12-06 @ 20:13:21
URL: http://www.branhammar.se
Postat av: Petra

Så fin! Å vilken underbar vän du måste ha :)

2010-12-07 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0