Politik

Jag är så fruktansvärt dåligt insatt. Så dåligt att jag borde skämmas!
De få ggr som jag verkligen försöker att kolla på en debatt eller så, så blir jag bara irriterad.
Tycker att de flesta politikerna mest försöker smutskasta den andre.
Istället för att framhäva sina egna styrkor, fokuserar de på den andres svagheter.
Eller är det bara jag som tycker så?

Nu är det snart val och jag är, som sagt, otroligt dåligt insatt.
Har ni koll? Hur gör ni för att hålla er uppdaterade inom politiken?
Jag känner mig bara förvirrad och helt lost när det närmar sig val :(.
Synd, det är ju en bra möjlighet att påverka!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3615&artikel=3914381



Du kan göra det här testet! Sveriges Radios och Sveriges Televisions "Valkompassen". Man får ju hoppas att den är helt opartisk. Men det borde den ju vara!

2010-08-23 @ 12:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0