USA!

Japp, flygresan är bokad och betald!...
Undrar hur många som tycker vi är galna som åker och lämnar lilleman hemma?
Undrar hur många som tycker att vi är oansvariga?
Borde inte fundera så mycket på vad andra tycker...
VET ju att han är fullständigt trygg hos mormor och morfar.
För HONOM spelar det ingen roll om vi är borta två dagar eller två veckor.
Vet ju att VI kommer få en fantastisk, ovärderlig upplevelse och minnen för livet.
Tillfället är NU, förmodligen kommer det aldrig igen...
Det är bara min inställning det hänger på.
Kommer längta så klart!
Tänker inte gå runt och må dåligt för att jag inte är hos Lilleman.
För i så fall är det ingen ide´ att åka och jag har ju bestämt mig!

Kommentarer
Postat av: Maria

I så fall kan man ju undra hur många som tyckte vi var galna o oansvariga som lämnade Teo hemma när vi åkte till Kreta o då var han "bara" 1 år! ;)

2010-04-24 @ 23:37:16
Postat av: Veronica

Bry dig inte vad folk säger. Tänk vad oansvarig jag var när jag åkte från mina barn i 3 ½ år för att studera. Jag valde att slå dövörat till.

2010-04-25 @ 09:26:58
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: Petra

Du ska inte lyssna på vad andra säger, slå dövörat till! Han kommer att ha det bra hos mormor å morfar, å precis som du skriver, han vet inte om ni är borta 2 dgr eller 2 v. Ha en underbar resa å ha INTE dåligt samvete för att ni lämnar bort honom! Dte är nyttigt för både er å honom (även om det kommer kännas i mammahjärtat när ni lämnar honom) Jag grät floder när vi åkte till Dominikanska ja.... å det va bara för en liten katt det ;), men jag visste ju att mormor å morfar skulle ta hand om honom å skämma bort honom :)

2010-04-25 @ 15:13:52
Postat av: Linnéa

Hej! Jag läser ju din blogg men skriver sällan något. Eller, kanske har jag aldrig skrivit något. :-) Men vad kul och spännande med en USA-resa! Det kan väl vara ett litet äventyr för sonen med att vara hos mormor och morfar! Och de tycker garanterat att det är jättekul att rå om honom så pass länge i ett svep. Så det här gör ni helt rätt i! Trevlig resa, när det nu blir!

2010-04-26 @ 16:53:12
Postat av: Fia

Ha en underbar resa!!!

Njut =)

2010-04-27 @ 11:49:31
URL: http://emmyoemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0