Vintern

Helt plötsligt var det vinter härommorgonen när vi vaknade!
Blev till att rota fram varmare kläder om lilleman och jag skulle orka vara ute på förskolan.
Insåg att vi måste komplettera lillemans vintergarderob en hel del:
fodrade gummistövlar
höstkängor
fleecebyxor
en till vinteroverall
fingervantar
tjockare mössa
långkalsonger
fodrade byxor
vantar (kan man nog aldrig få för många av!)
och säkert nåt mer som jag glömde här...

Har budat lite på Tradera och ska (förhoppningsvis) på shopping till helgen.
Men om det är nån som har nåt som ni vill sälja så är det bara att höra av sig!

Storlek på fötterna: 24
Storlek på kläder: 86

Kommentarer
Postat av: Fia

Har en Polarn & Pyret overall, brun, som jag tänkt sälja, strl.86.

Även fodrade gummistövlar, Viking, köpta i vår, stora 23:or!!!

2009-09-30 @ 20:00:27
Postat av: Elin

Wohoo.. Ska jag få va med och shoppa barnkläder!!!

2009-09-30 @ 20:03:22
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0