Uppdatering av scrapträffen

Lördag 24 oktober är det scrapträff i Sysslebäck!!

Plats:
Förskolan Kvisten
Tid: 9 - 21 ( kom och var med den tid du kan om du inte kan/vill vara med hela dagen!)

Övrig info:
Man tar med det material själv som man vill använda under dagen.

Jag kommer fixa fika och frukt. Övrig mat kan vi beställa från pizzerian alt. ta med själv (micro finns).

Pris kommer att vara max 100 kr, lite beroende på hur många vi blir.

Det kommer att finnas ett antal utmaningar, skisser etc att inspireras av under dagen. Bland de som deltar i någon utmaning lottas fina scraprelaterade vinster ut!

Bra att tänka på:
Om du har verktyg etc som du kan tänka dig att låna ut till övriga deltagare så kan det vara bra att märka dem med namn och telefonnummer.
Valj ut foton i förväg som du vill använda under dagen. Tänk ut och planera lite i förväg (t.ex. färgtema etc) så att du har det material med som du vill använda.
Ta gärna med ett album eller annat som du gjort, som inspiration till övriga. Gärna även böcker eller tidningar om du har sådana (märk dem).

Jag kommer självklart att plocka med det jag har här hemma i inspirations - och verktygsväg.

En liten tjuvkik på några av utmaningarna (i alla utmaningar är det fritt att välja om man vill göra en albumsida, ett kort eller annat pyssel!):
"Ta med något från köket och garaget och använd till ett alster"
"Glädje"
"Scrappa i EN färg - svart o vitt är också tillåtet"
"Blommigt"
"Det finaste jag vet"

Jag har fått några anmälningar och även några som ev. hänger på.
Tycker det ska bli SÅÅ kul, hoppas att fler kommer?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0