Inspirerad

En kväll i veckan gjorde jag nåt jag inte gjort på länge. Surfade runt planlöst, hittade in på flera fina inrednings/pysselbloggar, gick vidare via länkar och hittade fler. En ny favorit:
http://ellasinspiration.blogg.se/index.html
Blev så inspirerad!

Idag har jag satt upp tavlor som legat och väntat på att bli just upphängda sen augusti. Bild kommer när ljuset tillåter fotografering. Sorterade i lillemans garderob och började röja i bokhyllan som står "provisoriskt" (har stått där i många månader nu...) i vardagsrummet.

Kände mig riktigt på G på fm idag, blev dock avbruten av farsdagsfirande som ju måste gå före. Så nu har jag huvet fullt av ideér som jag inte hinner/orkar genomföra denna helg:
Väggorden som jag tänkt på sååå länge- borde jag väl kunna fixa till snart.
En gammal dörr - ja, jag tror det kan bli coolt:)
Kransar - har ju beställt, måste bara hämta dem på Blomboa
MER hyllor och förvaring lite överallt i huset

Ska bara försöka hålla kvar känslan av inspiration och fortsätta "operation upprensning". Ett projekt som legat vilande alldeles för länge nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0