Vårstäda eller inte?!

Såg ett äldre par som hade hängt ut alla vinterkläder mm och stod och piskade mattor.
Är det vanigt att folk gör stor, traditionell vårstädning nu förtiden?!

Har varit lite lugnare ett tag nu angående all vår oreda överallt, men idag blev det plötsligt jobbigt igen... Jag SKULLE verkligen vilja ha ett välorganiserat hem, men jag orkar bara inte.
Ibland känns det som folk inte gör annat än plockar, städar och fejar. Jag prioriterar ofta annat helt enkelt, det skulle gå åt alldeles för mycket tid och energi för att få denna ordning som jag faktikst hett eftertraktar. Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Maria

Är det mig du syftar på??? ;)

2009-05-10 @ 21:58:10
URL: http://mariairansby.blogg.se/
Postat av: Marie

Vet du, jag tror inte att du sæmre æn någon annan på att stæda eller ha ordning. Bara att du tænker tanken ær ju ett bra tecken. Jag tror att folk som har det riktigt støkigt och lortigt ær sådana mænniskor som øver huvud taget inte tænker på stædning! Men jag kænner igen mig i ditt resonemang ;)

2009-05-11 @ 12:52:59
URL: http://www.sotstruten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0