Trött eller vad?...

Efter en lång och underbar dag med systers bröllop igår så blev det bara fyra timmars sömn inatt. Både jag och sambon vaknade strax efter sju och låg och tittade i taket. Insåg att det inte var så stor ide´ att ligga där, så vi gick upp och gick och hämtade lilleman. Är så himla glad över att det gick bra att lämna honom, med nattsömn och ALLT. Lite orolig har jag varit innan, men det hade jag inte behövt att vara! Vi hade ju mycket pålitliga barnvakter:)

I alla fall så blev det ju lite segt frammåt eftermiddagen idag. Förut kom syster med rester från igår som jag skulle stoppa i frysen. Gick ner i källaren, in i tvättstugan och var på väg att stoppa brödet i tvättmaskinen! Ibland blir man nästan rädd för sig själv... Tror bestämt det är dags att gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0