Packat!

Ikväll har jag sorterat och packat alla sakerna jag fått ihop till morsdagspaketen:


Resultatet blev två stycken paket på ganska exakt tio kg styck (maxgränsen för 70 kr i portokostnad).



Sambon påpekade förut att jag lagt ner en del tid och energi på detta, men det känns enbart bra faktiskt.
Väldigt mycket bra och varierande saker blev det till slut i båda paketen. Bra jobbat tjejer!!
Ett stort TACK till alla som bidrog till dessa paket!!
På torsdag skickas de till Hoppats stjärna för vidare transport till Lettland . Jag hoppas och tror att vi kommer göra två mammor väldigt glada:)

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra gjort! Tror också att mammorna blir glada, ett jättebra initiativ av dig.

2009-05-13 @ 08:51:55
Postat av: Anne

Åh, vad fint. Vad duktig du är. :) Jag har tänkt på detta, men inte kommit mig för att skicka något till dig som du kan skicka med. Hur som helst; en applåd till dig!

2009-05-13 @ 19:27:28
URL: http://annesyr.blogspot.com
Postat av: Jennie

Bra gjort Malin. Behövs fler som dig som drar igång saker!

2009-05-14 @ 21:03:44
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se
Postat av: Jeanette Edvardsen

jättebra initiativ, bra idé som jag aldrig hade kommit på. :-)

2009-05-15 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0