Stort beslut

Har tagit ett viktigt beslut... Datorn ska vara avstängd när lilleman är vaken!
Dels för strålningen, som jag funderat en hel del på de senaste dagarna. Vet egentligen inte om det spelar nån roll att den är avslagen, men det känns bättre i alla fall..

Men viktigaste orsaken är ändå att alldelses för mycket av min tid går åt framför datorn. Sambon klagar och igår insåg jag själv hur fel det egentligen är... När den står på så är det så lätt att bara slinka dit och "bara" kolla facebook, bloggstatistik etc. Nä, nu ska det bli andra bullar. med datorn avstängd så kommer jag ha en massa tid över till vettigare saker!:) Måste ju såklart slå på den och kolla alla bloggar etc, när han sover middag och när han lagt sig för kvällen, men det blir ändå en enorm skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0