Jag - en periodare

Min kära syster yster sa en gång för länge sen: "Varför måste du vara så extrem när du gör något? När du samlar på saker så samlar du inte som normalt folk, utan har du 10 000 olika (syftar på min brevpappersamling som fortfarande ligger kvar i källaren), när du scrappar startar du cirklar/kurser...".

Hon har helt rätt syster, jag är väldigt intensiv när jag väl är inne i något.  Däremellan... inget alls...
Jag har skrivit säkert tusentals brev i mitt liv, men under månader/år skriver jag inte alls.
Jag har scrappat en hel del (och har framför allt en massa material!) men nu är det flera månader sen...

Just nu är det, som ni säkert märker av mina inlägg, inredning mina tankar kretsar runt. Och bloggen förståss. Men jag börjar tappa lite inspiration. Som, sagt var, jag har väldigt intensiva perioder med mina intressen. Ska jag blogga så vill jag ju göra det varje dag. Helst fyra gånger om dagen;). Så bli inte förvånade om jag slutar helt en period. Då ägnar jag mig förmodligen åt något annat lika intensivt som jag ägnat mig åt bloggen ett par månader nu. Och sen kommer jag tillbaks;).

Kommentarer
Postat av: Jolie

Haha, så är jag med. Förut var det Scrapping hela tiden i mina tankar, nu är det inredning. Undra vad nästa grej blir?! Men det äv väl bra att vi har inspiration i perioder iaf? Än ingen alls, nån gång..

2009-03-01 @ 23:13:12
URL: http://omenmamma.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0