Det var väl dags...

..att ta ner julgardinerna nu:).

Funderar på att sluta berätta om alla mina inredningsideér här... Som jag tidigare sagt så har jag en massa nya ideér hela tiden. En del blir aldrig av, de som ändå blir verklighet tar oftast lååång tid. Sån är jag, och dessutom behöver jag hjälp ibland och sambon är sällan speciellt samarbetsvillig på den fronten.

På sistone är det flera som frågat och pikat om alla mina idéer som aldrig blir av. Känns ju trist om nåt som jag tycker är kul, dvs. inredningsideér, ska bli en belastning p.g.a att jag berättar om dem... Hm, får se hur jag gör.

Idag har jag i alla fall skrurat och röjt upp i tvättstugan, det var MYCKET välbehövligt.

Kommentarer
Postat av: Christina

Äsch, drömmar och ideér är bra att ha! Fortsätt så! Du fixar det mesta själv utan sambo... jag vet hur det är. Apropå gardiner; gör som mig och strunta i dem helt... hmpf.

2009-03-21 @ 14:03:48
Postat av: Karin

Håller med ovanstående! Klart du ska berätta om det. Det är ju du,iaf en av många anledningarna, det är därför vi, iaf jag läser. Känner igen mig osv. Va dig själv och lyssna inte på piker. Frågor det är ju bara för man är nyfiken och vill veta hur det går. Du fixar det mesta själv!

Va STRONG!!! ;)

2009-03-21 @ 16:52:28
Postat av: Fia

Härligt å höra att det är fler än jag som har julgardinerna kvar!!! ;-)

Får ta ner dem till påsk iaf:-)

2009-03-21 @ 19:29:50
URL: http://emmyoemil.blogg.se/
Postat av: Maria

Usch...nu får jag jättedåligt samvete... Jag är ju en av dem som pikat dig... =( Förlåt vännen, det är ju inte illa menat!!! Kraaaam.

2009-03-21 @ 20:38:22
URL: http://mariairansby.blogg.se/
Postat av: Monica

En månad sedan jag tog ner julgardinerna (lite drygt). Spelar ju ingen roll hur länge man har dem uppe...bara det inte är tomtar på dem, då kanske man inte ska ha dem uppe till påsk:-).

Inredningsideer måste vi ju alla få ha. Sen hur lång tid det tar att genomföra dem är väl en annan sak ;).

2009-03-22 @ 01:12:30
URL: http://commandoran.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tycker iaf om att läsa om dina inrednings- och scrapbookäventyr :) Kram, Jennie

2009-03-22 @ 21:36:12
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0