Nu är jag på G!

Tre dagar i rad med löpträning och det enda söta jag ätit sen i lördags är en liten bit av pappas födelsedagstårta (är det kalas så är det!). Magen och jag mår så mycket bättre!!

Idag är det vilodag, dessvärre har jag varit usel med maten. Blir mest macka när jag är själv hemma. Magen protesterar direkt, ändå kan jag inte låta bli dessa älskade smörgåsar... Nya tag imorgon!

Bildbevis på att jag slet ont med löpningen igår finns förresten på: www.besserwiss.blogspot.com 
Bara deras närvaro utgjorde en press på mig. Varmt och jobbigt var det, men jag sprang!:)


Om det är nån som undrar så har lilleman självklart fått riktig mat (inte bara smörgåsar på HELA dagen alltså)! Vill alltid  ge honom två lagade mål mat om dagen, så jag fattar inte varför det ska vara så svårt till mig själv...

Kommentarer
Postat av: Maria

Aj, aj, aj vilket dåligt samvete du gav mig nu... Teo har många ggr INTE fått två riktiga mål mat om dagen... Han är ju ingen direkt matfrisk person... Inte sagt att han inte får nånting för det... Men dåligt samvete fick jag ändå! =S

2009-06-25 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0