Älskade du

Vi borde bli bättre på att berätta för våra nära och kära hur uppskattade de är!

"Det blåser ibland i det liv som är vårt
när kraven är många och tempot känns hårt.
Då är det viktig att ha en kamrat
som använder orden till annar än tjat.

Men om man vill göra tillvaron rik
behövs både kärlek och ljuv romantik.
Någon som inser hur just jag mig känner
någon som gör så att pulsarna bränner.

Jag knappt att jag har fattat det än
jag har funnit en man men också en vän.
Därför vill jag att du skall veta det nu.
Du är min älskling, allra käraste du!"



Jag har INTE skrivit dessa själv, hittat dem på nätet för många år sen (vet ej var tyvärr) och sparat. Glömde skriva ut var dikterna kom från. Sorry...

Kommentarer
Postat av: Elin

Är det du som skrivit eller hittar du dessa nånstans? Också så fint så att tårarna nästan trillar...

2009-06-07 @ 14:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0