Ok...

... jag får väl dela av mig av var mina nya loppisfavoriter ligger. Även om jag gärna hade haft "loppisen vid älven" som min alldeles egna:). Nåväl, den ligger i Loffstrand. Precis innan uppförsbacken, där man aldrig har radiomottgning, svänger man ner till vänster (när man kommer norrifrån). Följ skyltningen och ni kommer komma till mitt nya smultronställe.

"Storloppisen" ligger uppe på kullen en bit innan Öje (tror jag, är inte så bra på detta med att komma ihåg platser efter vägen;). Alltså en backe både norr och söder om. Står skyltat "Loppis Kaffe 200 m" ifrån båda hållen och sen en skylt uppe på krönet där det står om det är öppet eller stängt och en pil in till vänster (norrifrån).

Hoppas ni hittar dit trots mina urusla vägbeskvningar.


Kommentarer
Postat av: jenny

hehe :D

2009-07-26 @ 03:46:06
URL: http://kidabouche.blogg.se/
Postat av: helena

Tack Malin...det var jag som undra vart de låg:) Såg mitt namn inte kom med.

Åkte förbi Megaloppisen idag men stängt även denna gång:(

2009-07-26 @ 22:39:24
URL: http://za.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0