Födelsedag

Barnvakt
Fikagäster
Härligt sällskap
Underbar blomma med ett litet kort:
"Tack för att du är du".
En teckning gjord av en underbar busunge, bara till mig:
"Jag målat"
Diskhjälp
Så underbart det är att ha vänner och familj som står en så nära!

På födelsedagen kan jag inte låta bli att tänka på sommaren för många år sen. Jag jobbade natt tillsammans med mamma. På väg ner till "Sjunkande" i Sysslebäck fick jag se några "galningar" som satt med levande ljus ute på gärdet. Gissa om jag blev förvånad när jag fick se en skylt med "Grattis Malin". Fick en grattispicknick där på nattkröken. Underbart!:)

Kommentarer
Postat av: miikaela

Svar: Nej, den här veckan har det faktiskt varit katastrofalt dåligt väder! :( Får väl se hur det blir nästa vecka :)

2009-07-10 @ 21:39:46
URL: http://miccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0